0858886701

Bel gratis

Update coronavirus: Vanaf heden voeren wij weer thuisbezoeken uit waarbij we de 1,5 meter afstand en alle
andere aanbevelingen van het RIVM nauwkeurig opvolgen. Daarnaast bieden we ook mogelijkheden om u op afstand te helpen.

Update coronavirus: Vanaf heden voeren wij weer thuisbezoeken uit waarbij we de 1,5 meter afstand en alle
andere aanbevelingen van het RIVM nauwkeurig opvolgen. Daarnaast bieden we ook mogelijkheden om u op afstand te helpen.

Lees meer

Lees meer

Stannah’s coronavirus beleid: welke maatregelen hebben wij genomen om onze klanten en werknemers veilig te houden

Dankzij deze maatregelen kunnen wij op een veilige manier:

  • U blijven voorzien van productinformatie
  • U voorzien van een offerte
  • Een lift installeren 
  • Uw lift onderhouden 
  • Een storing verhelpen

Bekijk hier de maatregelen die Stannah heeft genomen om de verspreiding van het coronavirus te helpen voorkomen.

Wij spreken onze klanten, vrienden en collega’s niet aan als bedrijf, maar als actieve leden van de samenleving. Gezien de maatschappelijke verantwoordelijkheid heeft  Stannah niet  geaarzeld om actie te ondernemen om de verspreiding van het coronavirus te helpen voorkomen. De gezondheid van onze klanten en medewerkers gaat altijd boven alles.

De huidige situatie m.b.t. het Covid-19 virus en de daaruit voortvloeiende aangescherpte richtlijnen van de autoriteiten, dwingen ons om ons gedrag en onze werkwijze continu aan te passen en te veranderen. Aan de ene kant respecteren wij dit en voeren wij de richtlijnen van de bevoegde autoriteiten uit, waarbij we handelen op manieren die zijn gebaseerd op maximale sociale verantwoordelijkheid omdat het onze hoogste prioriteit is de gezondheid van onze klanten en medewerkers te beschermen.

Tegelijkertijd willen wij onze klanten zo goed mogelijk van dienst blijven zijn omdat wij weten hoe waardevol een traplift voor iemands mobiliteit is. Voor vele mensen is “social distancing” pas mogelijk als er een traplift in huis is. Juist in deze tijd is zelfredzaamheid zeer belangrijk. Met een traplift heeft u geen hulp nodig om veilig boven of beneden te komen waardoor er ook geen direct probleem is als een hulp of familielid u tijdelijk niet kan helpen.

Wij nodigen u uit om de maatregelen te bekijken die wij hebben ingevoerd met betrekking tot verkoop, technische ondersteuning en onderhoudsdiensten. Ook delen wij enkele tips die u als individu kunt doen om de verspreiding van Covid-19 tot een minimum te beperken.

LEES VERDER

Omdat “beter voorkomen dan genezen” nu echt aan de orde is.

1. Maatregelen omtrent de hygiëne van werkoppervlakken en materiaal

Sinds de eerste waarschuwingssignalen heeft Stannah de richtlijnen van de Wereldgezondheidsorganisatie en de Rijksoverheid gevolgd en zijn wij begonnen met de invoeren  van maatregelen om de verspreiding van het coronavirus binnen ons kantoor te voorkomen, maar vooral ook buiten het kantoor, omdat wij een verkoopteam hebben dat permanent in contact staat met onze klanten.

Wij hebben daarom geanticipeerd op het invoeren van de reeds bekende regels van hoesten, niezen en kuchen etiquette, hand- en oppervlaktedesinfectie, zonder het materiaal te vergeten dat we dagelijks gebruiken en delen met onze klanten.

2. Implementatie van thuiswerken en nieuwe maatregelen omtrent onze bezoeken bij u thuis

Wij hebben ons aangepast aan de richtlijnen die de Rijksoverheid heeft uitgebracht en begrijpen dat het essentieel is om thuis te blijven om de verspreiding van het coronavirus een halt toe te roepen. Veel van onze medewerkers werken, waar mogelijk, daarom vanuit huis. Vanuit huis werken stelt ons in staat om aan veel van de verzoeken van onze klanten te kunnen blijven voldoen. Daarnaast is er een beperkte bezetting aanwezig op kantoor, waardoor onze showroom sinds 11 mei weer open is tijdens kantooruren. Omdat wij weten dat een traplift essentieel is voor de zelfredzaamheid van iemand met een verminderde mobiliteit blijven wij voor u klaar staan.

Afspraken via de telefoon, bij u thuis en digitaal (video bellen)

Voor uw gemak bieden wij naast onze aangepaste thuisbezoeken ook telefonische mogelijkheden en digitale afspraken op afstand. Wanneer u liever een bezoek van onze adviseur bij u thuis heeft dan nemen wij de volgende maatregelen:

  • Wanneer de afspraak wordt gemaakt vragen wij u eerst of u klachten heeft of in aanraking bent geweest met iemand die mogelijk besmet is met Covid-19. In het geval dat dit van toepassing is maken we in eerste instantie alleen een (video)belafspraak.
  • Onze adviseur komt bij u langs onder strenge voorwaarden. Zo wordt er ten alle tijden 1,5 meter afstand gehouden, en worden er geen handen geschud. Materiaal, handen en tablets zijn van tevoren met desinfecterende middelen gereinigd.

Hoe maakt u een telefonische afspraak:

Tijdens een telefonische afspraak met een van onze adviseurs bespreekt u uw opties en krijgt u, indien mogelijk, een prijsopgave.

  1. Bel ons gratis op 0800 50 66
  2. Maak uw afspraak en geef ons uw telefoonnummer waar we u op kunnen te bereiken.
  3. Spreek een Stannah adviseur aan de telefoon op het afgesproken tijdstip.

Hoe maakt u een digitale (video bellen) afspraak:

Onze adviseur zal u advies op maat geven, precies alsof hij bij u aan de keukentafel zit.

  1. Bel ons gratis op 0800 50 66
  2. Plan een afspraak op tijdstip waarop het u het beste schikt.U heeft de afspraak op het afgesproken tijdstip. De adviseur belt u via de afgesproken applicatie (dit kan bijvoorbeeld FaceTime of Whatsapp videobellen zijn). Tijdens deze afspraak worden al uw vragen behandeld, en indien mogelijk kunt u ook uw trap laten zien via de camera.
  3. Indien u dat wenst maakt de adviseur op basis van uw informatie en wensen een vrijblijvende offerte.

Live chat:

Tijdens onze kantooruren ziet u op de rechterzijde van de pagina een rond symbool dat meebeweegt met de pagina als u naar boven of naar beneden scrolt. Indien u hier op klikt dan opent een chatvenster waarmee u eenvoudig kunt communiceren met onze medewerkers. Stel via het chatvenster gerust uw vragen. Onze medewerkers zitten voor u klaar.

3. Onderhoud en technische diensten

Wij blijven bereikbaar om u van dienst te zijn, juist omdat een traplift essentieel is voor de zelfredzaamheid van iemand met verminderde mobiliteit. Daarom komen onze monteurs bij u langs in het geval van een technisch probleem dat niet via de telefoon is op te lossen. Indien er monteur bij uw thuis langs komt dan zal dit gebeuren onder strenge voorwaarden zoals 1.5 meter afstand en hygiëne omtrent handenwassen en desinfecterende middelen.

4. Wij blijven altijd bereikbaar

Onze normale openingstijden blijven gelden:

Openingstijden

Maandag t/m donderdag: 8:30 – 17:00

Vrijdag: 8:30 – 15:00

Product en service informatie:

Bel ons op 0800 50 66

Contact via ons webformulier:

Klantenservice

Email:

info@stannah.nl

Bij Stannah zullen we de richtlijnen van de Rijksoverheid blijven volgen.

Blijf zoveel mogelijk thuis, dat is het belangrijkste voor de gezondheid van iedereen, zorg ervoor dat u de onderstaande aanbevelingen opvolgt en de nodige maatregelen blijft treffen.

Bekijk Stan's aanbevelingen om zichzelf en anderen te beschermen tegen het coronavirus