Klantenservice
Wij zijn er voor u.

Of u nou grote of kleine vragen heeft, wij zijn slechts een telefoontje van u verwijderd.

Of u nu uw traplift al gekocht heeft, er net een thuis heeft laten plaatsen door onze monteurs, of als u nog aan uw aankoop moet beginnen, wij zijn er om u van dienst te zijn.

U kunt ons op doordeweekse dagen bereiken op telefoonnummer 085 208 43 54 of door een mailtje te sturen naar info@stannah.nl

 

Uw eerste telefoontje

Vanaf de eerste keer dat u contact met ons heeft willen wij de perfecte traplift voor u vinden. Het is een op u afgestemde dienstverlening. Daarom nemen onze bekwame adviseurs de tijd om u de juiste vragen te stellen, zodat wij begrijpen wat u zoekt en hoe u zich het beste veiliger in uw eigen huis kunt voelen. Onze telefonische adviseurs luisteren naar u, en kunnen u alvast wat advies geven. Echter zullen ze dat waarschijnlijk aan onze gespecialiseerde adviseurs overlaten die naar uw huis komen en een trapmeting uitvoeren. Alleen door u te ontmoeten en uw huis te zien, kunnen wij u het beste en meest nauwkeurige advies geven dat bij uw specifieke behoeftes past.

Nadat u uw traplift gekocht heeft

Wij staan altijd voor u klaar, ook nadat u uw traplift gekocht heeft. Wij horen graag van u. Dus of u nu meer vragen of twijfels heeft, geef ons een belletje en wij helpen u graag verder.

In het onwaarschijnlijke geval dat iets niet volgens plan verloopt, geen nood. U ontvangt een uitgebreide 2-jarige garantie met de koop van een nieuwe traplift. Inclusief een oproepbare storingsdienst overal in Nederland. Wij hebben ook een telefoonnummer dat u altijd kunt bellen voor technische ondersteuning, gewoon voor het geval dat.

Indien uw trap uw energieniveau in de weg staat, neemt u dan contact met ons op zodat wij u zo snel mogelijk weer in beweging kunnen brengen.